Vi er en familieejet virksomhed og har mange års erfaring med ejendomsadministration, herunder ejer og driver vi bl.a. selv flere ejendomme igennem selskaber og ved derfor på egen krop hvor vigtigt en god drift og likviditet er.

Vi er ansvars- og kautionsforsikret som medlem af Ejendomsforeningen Danmark.

Mission: Vi giver frihed
Ejere af fast ejendom skal ikke bekymre sig om driften af deres investeringer. Vi sikrer den effektive daglige drift, orden i forholdene, og sørger for at ejerne er velinformeret om den løbende tilstand og udviklingen i nøgletal. Hermed giver vi ejerne mulighed for at kunne fokusere på deres ambitioner, drømme, nyde dagligdagen, tænke fremadrettet og skabe visioner frem for at være hæmmet af arbejdet med den daglige drift
  • Vi prioriterer den personlige kontakt imellem ejer og administrator med væsentlig fokus på tillid, fortrolighed og gensidig respekt. Vi vil altid prioritere excellent kundeservice først
  • Vi vil i væsentlig grad automatisere det daglige arbejde, hvor fokus naturligvis er på øget effektivitet og minimering af omkostninger for kunderne, men primært for at øge kvaliteten og tilgangen til information for kunderne
  • Vores kunder stiller krav om excellent behandling og vi opfylder dem med naturlighed. Vi vil ikke bare være en administrator, vi vil være kundens foretrukne samarbejdspartner og vil arbejde for ”partnerskaber” med kunderne. Vi vil yde den gode service som ikke kan fås andre steder
  • Vi prioriterer at vokse ved organisk vækst, og specielt sammen med kunderne. Vi vil have en moden organisation som altid er klar til modtage nye opgaver og yde service fra starten. Vi vil en velfungerende organisation over en stor organisation
  • Vi vil fjerne bekymringer for kunderne, give ro i dagligdagen omkring driften af deres investeringer og vil give dem overblik, proaktivt beslutningsgrundlag og anbefalinger til det fremadrettede arbejde.
  • Vi vil være anerkendt som specialister i administration af ejendomsselskaber og investeringsejendomme
  • Vi skal have veluddannet, meget kompetente, engagerede, specialiserede, glade og stolte medarbejdere og vil til stadighed øge medarbejdernes kompetencer, samt sikre at de konstant er opdateret i faglige, andre relevante aspekter og først og fremmest går glade på arbejde

Vores værdier:
  • Kunden i centrum
  • No 1
  • Menneskelighed
Kunden i centrum*
  • Det er kunden som er fundamentet for os, hvilket vi altid vil og skal have den største respekt for. Alt hvad vi gør skal tage udgangspunkt i kunden og dennes behov
  • Dyrk de gode oplevelser med kunden og husk altid at den gode oplevelse for kunden deles med 4 andre, hvorimod den dårlige deles med 10**
  • Opdager vi et kunderelateret problem tilsidesætter vi andre opgaver indtil problemet er håndteret. Vi vil altid forsøge at være proaktive og administrative regler skal ikke stå i vejen for at løse en udfordring – sund fornuft skal herske over alt andet
  • Empati er en meget vigtig egenskab for os og vi husker altid at tage kundens briller på i relevante situationer, herunder også kundens kunder
  • Vi tager et personligt medansvar for kundens værdier. Vi skal optimere værdien af kundens investeringer som var det vores egne
  • Kunden har givet os et ansvar for deres værdier. Kundens tillid hertil skal varetages og beskyttes i alle henseender
No 1
  • Vi fokuserer, udnytter og dyrker vores respektive styrker og minimer vores svagheder. Vi gør det vi er gode til og stræber efter at blive blandt de bedste
  • Vi vil positivt skille os ud fra mængden. Der skal ikke være nogen som os
  • Vores kunder skal varmt kunne anbefale os
  • Vi skal konstant udvikle, uddanne og forbedre os – blive bedre til det vi gør. Ellers kan vi ikke vedblive med at være blandt de bedste
  • Vi gør det vi tror på og gør det fuldt ud
  • Vi laver færdigt arbejde og overdrager ikke et arbejde som ikke er afsluttet
  • Vi har stor respekt og ydmyghed overfor vores konkurrenter og vi roser dem gerne hvis det er ærlig ment. Negativ kritik holdes internt og bruges som motivation
  • Begrænsninger findes ikke, vi ser muligheder
  • Vi går ikke efter at være vindere på den korte bane, men den lange
  • Vi er 20 pct’s personer – Dem som lige kan yde det mere, Dem som lige er det bedre til det vi gør, Dem som lige vil det mere
Menneskelighed
  • Mennesker er vores vigtigste aktiv. Det skal være sjovt at gå på arbejde og vi vil ikke have en eneste dag uden smil og grin
  • Familien er en væsentlig del af vores liv – vi vil hele mennesker
  • Firmaet stiller krav til sine medarbejdere og medarbejderne har forventninger til firmaet – sammen bliver vi bedre
  • Vi har følelserne og hjertet med, men vi træffer rationelle beslutninger
  • Åbenhed og fuldstændig ærlighed – vi skjuler ikke noget imellem linjerne
  • Vi tror på frie udfoldelsesmuligheder under betroet ansvar. Vi påtager os ansvar som en naturlighed
  • Vi fremsætter aldrig negativ kritik af ledelse eller kolleger – hverken overfor klienter, konkurrenter eller kolleger i vores egen virksomhed. Konstruktiv kritik håndteres ved, og kun ved, personlig kontakt
  • Vi tager ansvar og erkender begåede fejl som vores fejl og afhjælper fejlen, som var den vores egen. Vi kan alle lave fejl og gør det lige det bedre næste gang


*Det lyder trivielt, men det er desværre forbavsende mange som ”glemmer” kunden i deres forretning. Det vil vi ikke – derfor denne værdi
**Sidste del er frit citeret fra Richard Branson, Virgin